Veelgestelde vragen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan betalen met Bancontact (kaartlezer of via een app), Visa of Mastercard en met een geschenkbon.

Moet ik verzendkosten betalen?
De verzending gebeurt door bpost. De verzendkosten bedragen 8,50 euro. Wens je liever geen verzendkosten te betalen, dan kan je jouw bestelling komen ophalen in Erembodegem. Deze optie kan je aanklikken bij het afronden van je bestelling.
Indien je een kledingstuk aankocht met de optie ‘Afhalen in de winkel’, dan heb je 7 dagen de tijd om het item te komen ophalen.
Wat is de levertermijn?

We verwerken je bestelling zo snel mogelijk. De levertermijn bedraagt 2 tot 4 werkdagen. Wanneer u een bestelling plaatst op onze sluitingsdag, tijdens onze verlofperiode,  het weekend of op een wettelijke feestdag, dan zal deze termijn beginnen te lopen vanaf de eerstvolgende werkdag.
We zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de levering, te wijten aan het postbedrijf zelf.

Krijg ik een orderbevestiging?

Nadat je bestelling geplaatst is, krijg je automatisch een bevestiging van de goede ontvangst ervan. Indien je geen bevestiging hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets misgegaan met de order. Bij twijfel, neem dan zeker contact met ons op.

Wat als ik mijn bestelling na vijf werkdagen nog niet heb ontvangen?

Gelieve ons dan meteen op de hoogte te brengen en dit door een mail te sturen naar hello@noiredenoire.be

We kijken dit dan onmiddellijk voor je na.

Wat als mijn artikel beschadigd of verkeerd geleverd is?
Stuur ons dan meteen een mailtje met meer informatie. Als we het artikel nog op voorraad hebben, dan kunnen we het ruilen. Indien dit niet meer het geval is, dan wordt het bedrag binnen de 10 dagen na ontvangst teruggestort op jouw rekening.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het kan altijd gebeuren dat je bestelling niet helemaal is wat je voor ogen had. Je kan het item steeds binnen de 10 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Opgelet, items met een korting kunnen niet geretourneerd worden. Je vindt meer informatie op onze website op de pagina ‘Retourneren en ruilen’.

Dit geldt ook voor aankopen in de winkel.

Hoe tailleren de maten?

Noire de Noire werkt met heel wat Franse en Italiaanse maten. Met een diversiteit qua taillering binnen de verschillende merken. Er wordt steeds beschreven hoe het kledingstuk tailleert.

Komt een item terug in stock?
Noire de Noire streeft ernaar om unieke stuks aan te bieden. In sommige gevallen komt een artikel opnieuw in voorraad. Dit wordt telkens aangekondigd via onze sociale media kanalen.

Indien je het antwoord op je vraag hier niet terugvindt, kan je ons altijd contacteren via hello@noiredenoire.be